Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR – Ing. Veronika Šínová, BA
Ing. Veronika Šínová, BA
Master's thesis
Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR
The competition of public and private universities
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR“ je návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti Masarykovy univerzity. První část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů souvisejících s tématem práce. V druhé části je charakterizována terciární sféra a tendence ve vývoji vysokého školství v ČR, stručně popsána Ekonomicko-správní fakulta …moreAbstract:
The theme of submitted thesis "The competition of public and private universities" deals with a proposal of marketing strategy with the aim to increase overall competitiveness of Masaryk 's University. The first part of thesis is focused on definition of marketing terms related to thesis subject. There are characteristics of tertiary sphere and trends in developement on university level education in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mal4t/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Markéta Soukupová, MBA
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie soukromé kliniky
Michaela Mastná -
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Michaela Fojtů -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Veronika Tschertnerová -
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Tereza Šilberská -
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Aleš Roman -
Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol
Tomáš Rosenkranc -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková