Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky – Jan Karlík
Jan Karlík
Bachelor's thesis
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Innovation of Brand Building Strategy ETA Inc. on Market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku …moreAbstract:
The aim of bachalor´s thesis is to inovate the brand building strategy ETA inc. on Czech market. The thesis analyzes the trade mark- ETA, especially its branding strategy. The first section, theoretical, outlines solution on the theoretical basis. The second section, practical, focuses on ETA´s historical and contemporary development. Part of this section is ETA´s market value analysis based on David …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARLÍK, Jan. \textit{Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/z557dp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karlík, Jan. Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Je chronologická definice stáří ovlivněna zkušeností diskriminace? (Sekundární analýza dat Ageism survey)
Lucie Vrbová -
Životní prostor českých seniorů: sekundární analýza dat SHARE
Michaela Lampertová -
Ne/stabilita kohabitací v České republice: sekundární analýza panelových dat a její limity
Lenka Linhartová -
Ageismus a kvalita mezigeneračních vztahů: sekundární analýza dat výzkumu Eurobarometr
Kamila Tilšarová -
Postoje k Open Access v ČR a ve střední Evropě - sekundární analýza dat SOAP
Lenka Otipková -
Souvislost mezi sociálním kapitálem a zdravotním stavem u české populace starší padesáti let: sekundární analýza dat z výběrového šetření SHARE
Jaroslav Točík -
Znalost první pomoci na základních a středních školách: sekundární analýza dat
Petra Černá -
Znalost první pomoci na základních a středních školách: sekundární analýza dat
Petra Černá