Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky – Jan Karlík
Jan Karlík
Bakalářská práce
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Innovation of Brand Building Strategy ETA Inc. on Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku …víceAbstract:
The aim of bachalor´s thesis is to inovate the brand building strategy ETA inc. on Czech market. The thesis analyzes the trade mark- ETA, especially its branding strategy. The first section, theoretical, outlines solution on the theoretical basis. The second section, practical, focuses on ETA´s historical and contemporary development. Part of this section is ETA´s market value analysis based on David …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karlík, Jan. Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Je chronologická definice stáří ovlivněna zkušeností diskriminace? (Sekundární analýza dat Ageism survey)
Lucie Vrbová -
Životní prostor českých seniorů: sekundární analýza dat SHARE
Michaela Lampertová -
Ne/stabilita kohabitací v České republice: sekundární analýza panelových dat a její limity
Lenka Linhartová -
Ageismus a kvalita mezigeneračních vztahů: sekundární analýza dat výzkumu Eurobarometr
Kamila Tilšarová -
Postoje k Open Access v ČR a ve střední Evropě - sekundární analýza dat SOAP
Lenka Otipková -
Souvislost mezi sociálním kapitálem a zdravotním stavem u české populace starší padesáti let: sekundární analýza dat z výběrového šetření SHARE
Jaroslav Točík -
Znalost první pomoci na základních a středních školách: sekundární analýza dat
Petra Černá -
Znalost první pomoci na základních a středních školách: sekundární analýza dat
Petra Černá