Společenská odpovědnost firem jako marketingový trik – Bc. Jakub Doležal
Bc. Jakub Doležal
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem jako marketingový trik
Corporate social responsibility as a marketing trick
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na společenskou odpovědnost firem a její možné etické problémy vznikající marketingovým tlakem. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska v oblasti etiky, firemní etiky, společenské odpovědnosti firem, značení výrobku a greenwashingu. V praktické části jsou dotazníkovým šetřením analyzovány jednotlivé druhy obchodního …víceAbstract:
Thesis focuses on a corporate social responsibility and its possible ethical issues arising from a marketing pressure. The undertaking contains theoretical and practical part. The theoretical part defines meanings and theoretical basis in the field of ethics, corporate ethics, corporate social responsibility, product labeling and greenwashing. In the practical part, the questionnaire survey analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva