Fair Trade jako pomoc rozvojovým zemím: Pomáhá těm, kterým má pomáhat? – Tereza Helanová
Tereza Helanová
Bakalářská práce
Fair Trade jako pomoc rozvojovým zemím: Pomáhá těm, kterým má pomáhat?
Fair Trade as an aid for the developing countries: Does it help to whom it should?
Anotace:
Tato práce zkoumá principy a podmínky nastavené organizací Fair Trade. Práce zjišťuje, zda se členství v této organizaci vyplácí a zda takto nastavená pravidla nelimitují některé potenciální zájemce od vstupu. Výzkum je prováděn na trhu kávy, jakožto nejvýznamnějším artiklu Fair Trade. Práce mapuje situaci na trhu kávy a na specializovaném trhu Fair Trade. Otázky jsou zkoumány na základě nákladů a …víceAbstract:
This thesis explores principles and requirements set by the Fair Trade organisation. It is trying to find out if the membership in the organisation pays off and if the given rules don't limit some potential applicant's entrance. The research is carried out on the coffee market, because coffee is the most important Fair Trade article. The thesis conducts a survey on the coffee market and the specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Miroslav Svoboda
- Oponent: Jan Babin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33633
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal -
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu produktů fair trade
Michael VEDRA