Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele – Michal Kadilák
Michal Kadilák
Bakalářská práce
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Trends of the consumer behaviour during the global economic recession: Detailed image of the Czech consumer
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain the perfumes consumption trend in the Czech economic background and its differentiation from other, mostly savings-oriented trends. I am interested not only to describe the main signs of the trend, but I will also focus my research on unveiling hidden motivators inside consumer himself/herself. To fulfill this assignment, I chose the methods of qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27442
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27442
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová