Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele – Michal Kadilák
Michal Kadilák
Bachelor's thesis
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Trends of the consumer behaviour during the global economic recession: Detailed image of the Czech consumer
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain the perfumes consumption trend in the Czech economic background and its differentiation from other, mostly savings-oriented trends. I am interested not only to describe the main signs of the trend, but I will also focus my research on unveiling hidden motivators inside consumer himself/herself. To fulfill this assignment, I chose the methods of qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27442
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Zuzana Chytková
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADILÁK, Michal. \textit{Trendy spotřebního chování v~čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/z5d2i0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27442
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová