Michal Kadilák

Bachelor's thesis

Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele

Trends of the consumer behaviour during the global economic recession: Detailed image of the Czech consumer
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden …viac
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain the perfumes consumption trend in the Czech economic background and its differentiation from other, mostly savings-oriented trends. I am interested not only to describe the main signs of the trend, but I will also focus my research on unveiling hidden motivators inside consumer himself/herself. To fulfill this assignment, I chose the methods of qualitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedúci: Zuzana Chytková
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27442