Bc. Jakub Velička

Bakalářská práce

Výkonová reklama na internetu

Direct-response advertising on the internet
Anotace:
Práce shrnuje základní metody výkonového marketingu na internetu z pohledu inzerenta nebo agentury v českém prostředí. Popsány jsou také nástroje na analýzu webové návštěvnosti, reklamních kampaní a aktivit na internetu. Praktická část práce je složena ze dvou případových studií, které ukazují aplikaci výkonového marketingu na internetu v praxi, a to v případě dvou internetových obchodů – Hanibal.cz …více
Abstract:
Bachelor thesis summarizes the basic methods of direct response advertising on the internet from the perspective of the advertiser or agency in Czech republic. Tools for analyzing web sites, advertising campaigns and activities on the internet are also described. The practical part consists of two case studies that demonstrate the application direct response marketing on the internet in use at two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Zdenka Chocholoušová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní