Bc. Jakub Velička
Bakalářská práce
Výkonová reklama na internetu
Direct-response advertising on the internet
Anotace:
Práce shrnuje základní metody výkonového marketingu na internetu z pohledu inzerenta nebo agentury v českém prostředí. Popsány jsou také nástroje na analýzu webové návštěvnosti, reklamních kampaní a aktivit na internetu. Praktická část práce je složena ze dvou případových studií, které ukazují aplikaci výkonového marketingu na internetu v praxi, a to v případě dvou internetových obchodů – Hanibal.cz …víceAbstract:
Bachelor thesis summarizes the basic methods of direct response advertising on the internet from the perspective of the advertiser or agency in Czech republic. Tools for analyzing web sites, advertising campaigns and activities on the internet are also described. The practical part consists of two case studies that demonstrate the application direct response marketing on the internet in use at two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u147l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdenka Chocholoušová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Zdeněk Jankovič -
Analytika a optimalizace marketingových komunikací na internetu vzdělávací společnosti
Nikola Martináková -
Marketingová optimalizace společnosti působící na internetu
Kristýna Vrbová -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Podnikání malých a středních firem na internetu a optimalizace strategie řízení internetové obchodu
Jiří Přibyl