Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka – Bc. et Bc. Kateřina Hibšová
Bc. et Bc. Kateřina Hibšová
Diplomová práce
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Language learning strategies and learning style preferences in EFL classes
Anotace:
Diplomová práce „Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka“ představuje využití strategií učení se jazykům a preference stylu učení se jazykům ve dvou devátých třídách základní školy v Brně. Teoretická část práce vymezuje proces učení včetně učebních kompetencí, motivace a sebeuvědomění/sebereflexe, jsou popsány pojmy strategie učení a preference učebních …víceAbstract:
The Diploma thesis “Language learning strategies and learning style preferences in EFL classes” presents the use of language learning strategies and language learning style preferences in two ninth grades of an elementary school in Brno. The theoretical part of the thesis defines the learning process including learning competencies, motivation, and self-awareness/self-reflection, the terms learning …víceKeywords
Strategie učení se jazyku preference stylu učení se jazykům proces učení motivace dualismus a mnohostranná teorie motivace sebereflexe sebeuvědomění SILL Dotazník preference percepčního stylu učení učení se druhému jazyku osvojování druhého jazyka Language learning strategies language learning style preferences learning process motivation dualism and multifaceted theory of motivation self-reflection self-awareness Perceptual Learning Style Preference Questionnaire second language learning second language acquisition
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ymc4e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Využití kinestetického učebního stylu v prvním ročníku základní školy
Jana ŽÁČKOVÁ -
Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby
Ivana VOTRUBOVÁ -
Osobnost a preference hudebního stylu
Michal Kosina -
Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost
Veronika Kubíčková -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská