Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků – Bc. Jan Kulich
Bc. Jan Kulich
Bachelor's thesis
Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků
The influence of teacher and organizational factors on the use and acceptance of student feedback
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké proměnné hrají roli ve frekvenci využívání zpětné vazby od žáků a její akceptaci. V rámci práce byl proveden online průzkum u učitelů na ZŠ a SŠ v České republice. Celkem se výzkumu zúčastnilo 297 učitelů. Ve vzorku většina učitelů nástroj zpětné vazby využívala alespoň jednou týdně. Z analýzy dat vyplynulo, že pozitivní vztah k frekvenci sběru zpětné vazby …moreAbstract:
The bachelor's thesis aimed to find out what variables play a role in the frequency of using feedback from students and its acceptance. An online survey was conducted among primary and secondary school teachers in the Czech Republic. A total of 297 teachers participated in the research. In the sample, most teachers used the feedback at least once a week. Data analysis shows that only feedback orientation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ll83g/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULICH, Jan. \textit{Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/z6mgp6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Akceptace a používání didaktického softwaru učiteli vzhledem k metodám a organizačním formám výuky chemie
Kateřina Chroustová -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Podpora žáků s narušenou komunikační schopností při přechodu ze základní školy logopedické na střední školu
Renata Svobodová -
Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy
Rostislav Maršálek -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka