Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků – Bc. Jan Kulich
Bc. Jan Kulich
Bakalářská práce
Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků
The influence of teacher and organizational factors on the use and acceptance of student feedback
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké proměnné hrají roli ve frekvenci využívání zpětné vazby od žáků a její akceptaci. V rámci práce byl proveden online průzkum u učitelů na ZŠ a SŠ v České republice. Celkem se výzkumu zúčastnilo 297 učitelů. Ve vzorku většina učitelů nástroj zpětné vazby využívala alespoň jednou týdně. Z analýzy dat vyplynulo, že pozitivní vztah k frekvenci sběru zpětné vazby …víceAbstract:
The bachelor's thesis aimed to find out what variables play a role in the frequency of using feedback from students and its acceptance. An online survey was conducted among primary and secondary school teachers in the Czech Republic. A total of 297 teachers participated in the research. In the sample, most teachers used the feedback at least once a week. Data analysis shows that only feedback orientation …víceKlíčová slova
Zpětná vazba učitelé žáci studenti akceptace zpětné vazby střední škola základní škola
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ll83g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Akceptace a používání didaktického softwaru učiteli vzhledem k metodám a organizačním formám výuky chemie
Kateřina Chroustová -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Podpora žáků s narušenou komunikační schopností při přechodu ze základní školy logopedické na střední školu
Renata Svobodová -
Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy
Rostislav Maršálek -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka