Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu – Bc. Ali KASSEM
Bc. Ali KASSEM
Diplomová práce
Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu
Creating a marketing strategy for a music festival
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření efektivní marketingové strategie pro hudební festival Podtvrzí, který se koná v Karlovarském kraji. S nárůstem popularity hudebních festivalů v České republice se i menší události jako je festival Podtvrzí stávají oblíbeným místem pro strávení volného času a vyjádření hudebních preferencí. První část práce se věnuje teoretickému přehledu o hudebních festivalech …víceAbstract:
This thesis focuses on the creation of an effective marketing strategy for the Podtvrzí music festival, which takes place in the Karlovy Vary region. With the growing popularity of music festivals in the Czech Republic, even smaller events such as the Podtvrzí festival are becoming popular places to spend leisure time and express musical preferences. The first part of the thesis is devoted to a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: magistr Liuba Turchyn, kand.ekon.věd, dipl.spec.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KASSEM, Ali. Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
Alena Řezníčková -
Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride
Huynh Nhu Ngoc Leová -
Marketingové strategie festivalu Febiofest
Daniel Dvorak -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Start-up módní značky Ultravagant
Jakub Kvapil