Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě. – Adam Babiš
Adam Babiš
Bakalářská práce
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Implementation of e-marketing in company communication with customers in selected company.
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci se zákazníky společnosti Auto Babiš s.r.o., a hodnotí efektivitu její marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření u vlastních zákazníků společnosti Auto Babiš s.r.o., i porovnáním s jiným autorizovaným prodejcem značky Citroën. Práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace, zejména s využitím nástrojů e-marketingu …víceAbstract:
This Bachelor Thesis analyses the current marketing communication with customert of the company Auto Babiš s.r.o., and evaluates its effectiveness. Bassed on the questionnaire survey of the clients, in combination with the comparasion of other authorized reseller of the brand Citroën. This bachelor thesis encompasses the suggestion of more effective marketing communication, mainly by using tools of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zsfm0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová