Adam Babiš

Bakalářská práce

Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.

Implementation of e-marketing in company communication with customers in selected company.
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci se zákazníky společnosti Auto Babiš s.r.o., a hodnotí efektivitu její marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření u vlastních zákazníků společnosti Auto Babiš s.r.o., i porovnáním s jiným autorizovaným prodejcem značky Citroën. Práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace, zejména s využitím nástrojů e-marketingu …více
Abstract:
This Bachelor Thesis analyses the current marketing communication with customert of the company Auto Babiš s.r.o., and evaluates its effectiveness. Bassed on the questionnaire survey of the clients, in combination with the comparasion of other authorized reseller of the brand Citroën. This bachelor thesis encompasses the suggestion of more effective marketing communication, mainly by using tools of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku