Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci – Richard ZEZULKA, BA (Hons)
Richard ZEZULKA, BA (Hons)
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci
Marketing Communication Project of Bon Brewery Using the New Marketing Communication's Trends.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice …viacAbstract:
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication{\crq}s trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
12449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEZULKA, Richard. \textit{Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/z7ek3r/.
Jak správně citovat práci
ZEZULKA, Richard. Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Green marketing
Ivana Knežević -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Komunitní marketing cosplay
Pavel Vykydal -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská