Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno-Bratislava – Bc. Kamila Lajkepová
Bc. Kamila Lajkepová
Diplomová práce
Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno-Bratislava
Relevant market definition in the coach market on the route Brno-Bratislava
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno – Bratislava“ je aplikace SSNIP testu a GUPPI testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy. V první části je čtenář obeznámen s teoretickými východisky, tedy s konkrétním metodami využitých při vymezení relevantního trhu. V druhé části, tedy praktické, je provedena aplikace dvou …víceAbstract:
The aim of the thesis “ Relevant market definition in the coach market on the route Brno – Bratislava ” is the application of SSNIP test and GUPPI test in order to define the relevant market in the bus transportation sector. The first part familiarizes the reader with the theoretical background, i.e. the specific methods which were used to define the relevant market. The second part represents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/my6i6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Rederer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová studie – Student Agency
Antonina Kuchiyeva -
Strategická analýza STUDENT AGENCY k. s.
Josef Hofman -
Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu
Jana Šrutková -
Společensky odpovědné chování aplikované na firmu Student Agency
Lucie Hájková -
Marketingová strategie společnosti Student Agency
Radka Santerová -
Analýza internetového marketingu spoločnosti STUDENT AGENCY so zameraním na železničnú dopravu
Pavla Valková -
Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu
Markéta Mazalovská -
Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie
Kateřina Maťhová