Bc. Jiří Petr

Master's thesis

Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky

Ethical Aspects of Advertising of Tobacco Products
Anotácia:
Předmětem práce je seznámení se s problematikou etických aspektů reklamy a podpory prodeje tabákových výrobků a postojem veřejnosti k této oblasti. Hlavní spojující téma je reklamní komunikace tabákových společností a její zákonné a etické hranice. Teoretická část popisuje historické souvislosti, současnou situaci a vysvětluje specifika tohoto odvětví. V praktické části jsou popsány současné strategie …viac
Abstract:
Subject of the work is to introduce the issue of ethical aspects of advertising and promotion of tobacco products and the public?s attitude to this issue. The main and linking theme is advertising communication of tobacco companies and its legal and ethical boundaries. First part is theoretical and it describes historical background, current situation and it explains the specifics of the industry. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petr, Jiří. Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications