Rozvoj komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Gabriela Kovářová
Bc. Gabriela Kovářová
Master's thesis
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Development of communication skills in children from socially disadvantaged backgrounds
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. V teoretické části práce jsou vymezena východiska žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, komunikací a legislativním opatřením sociálního znevýhodnění. Empirickou část tvoří výzkumný projekt, který je zaměřen na zjišťování úrovně komunikačních dovedností u žáků základních škol praktických.Abstract:
This diploma is focused on communication abilities of children from socially disadvantaged environments, the theoretic part, includes basic problems with students, with special educational needs,and types of illnesses, communicational abilities and possibilities of education. The facts are based on a project that focuses on finding communication ranks for students with special needs, in secondary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z37l6/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2010
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková