Ing. Pavlína Tichá

Master's thesis

Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace

Use of modern communication tools for the marketing of an organization
Abstract:
Diplomová práce "Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace" je zaměřena na problematiku týkající se možností využívání internetových stránek, sociálních médií, webových seminářů a nástrojů využívajících mobilní technologie v marketingu Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Práce poskytuje komplexní přehled o aktuálních trendech v této oblasti a navrhuje, jakým …more
Abstract:
Thesis "Use of modern communication tools for the marketing of an organization" is focused on problems concerning theory of utilisation options of websites, social medias, webinars and tools using mobile technology for the marketing of the Faculty of Economics, Technical University of Liberec. The work contains a complex overview of up-to-date trends in the field and suggests a way of use of the modern …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tichá, Pavlína. Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN