Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace – Ing. Pavlína Tichá
Ing. Pavlína Tichá
Master's thesis
Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace
Use of modern communication tools for the marketing of an organization
Abstract:
Diplomová práce "Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace" je zaměřena na problematiku týkající se možností využívání internetových stránek, sociálních médií, webových seminářů a nástrojů využívajících mobilní technologie v marketingu Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Práce poskytuje komplexní přehled o aktuálních trendech v této oblasti a navrhuje, jakým …moreAbstract:
Thesis "Use of modern communication tools for the marketing of an organization" is focused on problems concerning theory of utilisation options of websites, social medias, webinars and tools using mobile technology for the marketing of the Faculty of Economics, Technical University of Liberec. The work contains a complex overview of up-to-date trends in the field and suggests a way of use of the modern …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÁ, Pavlína. \textit{Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/z7zubh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tichá, Pavlína. Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Moderní trendy v technologiích a struktuře internetových obchodů
Bartusek Bartusek -
Nové trendy v internetovém marketingu
Lucie Petrželková -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Bajtler -
Nové trendy v internetovém marketingu
David Jandečka -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka