Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her. – Bc. Denis Forbrich
Bc. Denis Forbrich
Master's thesis
Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.
The Digital content Distribution with a Focus on a Computer games Distribution
Anotácia:
Tato práce pojednává o vývoji distribuce digitálních produktů, hlavně stažitelných počítačo-vých her. Zaměřuje se na vývoj digitalizace obsahu a specifikaci produktu digitálních her. Je představen trh digitální distribuce her včetně vlastních distributorů, médií i hráčů - uživa-telů. Práce se zaměřuje na český trh a představuje projekt na vstup nového prodejce digitál-ního obsahu pro Českou republiku …viacAbstract:
This thesis discusses the evolution of digital products distribution, mainly dealing with downloadable computer games. It focuses on the development of content digitization and the specification of digital games products. The gaming digital distribution market is intro-duced, including distributors, media and the players - users. The work focuses on Czech market and presents a project which introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Forbrich, Denis. Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků
Ilona Pískačová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice
Iveta Mokrá -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Ladislav Čáp -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Petr Suda -
Marketingový výzkum
Stanislav Lang -
Marketingový výzkum
Markéta Fořtíková -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer