Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno – Jiří Lysák
Jiří Lysák
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno, zhodnotit stávající aktivity klubu a navrhnout možné vylepšení v jeho činnosti. V první kapitole se autor zabývá marketingem, marketingovou a komunikační strategií, základními specifiky marketingu služeb a marketingu ve sportu. Druhá kapitola obsahuje základní údaje o hokejovém klubu HC Kometa Brno …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno, to evaluate current club's activities and to introduce possible innovations. The first chapter of the thesis contains concepts of marketing, marketing strategy, communication strategy, services marketing and sports marketing. The second chapter includes basic information about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda