Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení – Mgr. Zuzana Tihelková
Mgr. Zuzana Tihelková
Bakalářská práce
Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení
Influence of Feuerstein`s Instrumental Enrichment to students with special learning disabilities
Anotace:
Práce se zabývá Vlivem Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení. Práce se skládá ze tří částí. Dvou teoretických a jedné výzkumné. Teoretická část pojednává o specifických poruchách učení a o Feuersteinově instrumentálním obohacování. V praktické části byly zpracovány případové studie tří žáků se specifickými poruchami učení, kteří pracují s Feuersteinovým …víceAbstract:
The work follows the effect of Feuerstein's Instrumental Enrichment on students with specific learning disabilities. It is composed of 3 parts – two of them are theoretical, the third part is practical.The theoretical parts concern specific learning disabilities and Feuerstein's Instrumental Enrichment. The practical part follows up exemplary studies of three students with specific learning disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a9umv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ -
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Lenka MIKOŠKOVÁ -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková