Ing. Areen AlDmour
Master's thesis
The Medium is the message
The Medium is the message
Anotácia:
Média jako mediální teoretik Marshall McLuhan vytvořil „médium je poselství“, Dominantní média ovlivňují celou strukturu společnosti, na straně ovládají a komunikují lidi a na druhé straně zařízení, ve kterých lidé žijí ve všech aspektech. Kromě typů médií a vývoje počínaje knihou až po internetovou éru, s vyjasněním moci a dopadu každého média, zejména vývoje procesu komplexní interakce mezi společnostmi …viacAbstract:
Media, as per the media theorist Marshall McLuhan coined “the medium is the message “, gives the message its characteristics being different based on the transporting medium. The dominant media has affected the whole society structure, by controlling and communicating the people while on the other side it facilitates people lives in all aspects. We will elaborate the developing phases of the media …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d8o6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov