Marketingová strategie společnosti Ring fair – Bc. Lenka Tichá
Bc. Lenka Tichá
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Ring fair
Marketing strategy of company Ring fair
Anotácia:
Marketingové strategie jsou dnes nedílnou součástí podnikového strategického plánování. Bez dobře zpracovaných strategií se firmy již neobejdou a neobstojí v boji s konkurenty. Diplomová práce se v obou svých částech zabývá problematikou marketingových strategií. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy jednotlivých strategií a možnosti jejich využití ve společnosti. V praktické části jsou …viacAbstract:
Marketing strategies are now an integral part of corporate strategic planning. Without a well-worked strategy, the company has not be and do not stand up in a fight with competitors. The dissertation is in both two parts deals with marketing strategies issue. In the theoretical part are mentioned the theoretical foundations of each strategies and their possibilities of using in a company. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0ko3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce
Petra Kalábová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Využití nástrojů komunikačního mixu v podniku Pojištění & Finance Oslavany
Péter Bálint-nagy