The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements – Bc. Veronika Hradilová
Bc. Veronika Hradilová
Diplomová práce
The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements
The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat jazyk reklamy z hlediska jazyka a vizuálního dojmu. Jedním z dílčích úkolů práce je posouzení důležitosti obrazového dojmu vzhledem ke složení a vizuální organizaci vybraných reklam. Výzkum ukazuje, že vybrané reklamy používají množství zájmen. V korpusu, sestaveném speciálně pro účely analýzy, byly nalezeny reklamy, které obsahovaly osobní, přivlastňovací a zvratná …víceAbstract:
The diploma thesis attempts at an analysis of advertising language from the visual and verbal perspective. More precisely, the thesis examines the interconnection of the visual and verbal language of selected advertisements. The results of the analysis argue that the selected advertisements for female products appearing in female magazines tend to feature a high proportion of expressions of person …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxyc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Wei-lun Lu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The use of "Once upon a time" in a corpus of fairy tales and in the British National Corpus
Mária Kopecká -
Learner Translation Corpus: CELTraC (Czech-English Learner Translation Corpus)
Kristýna Štěpánková -
Český Brown Corpus
David Krňávek -
Il nuovo corpus di italiano L2 della Università Masaryk di Brno: raccolta e organizzazione dei dati.
Petra Kaňoková -
La terminologie du basket-ball entre règles officielles et corpus journalistique
Petr Pavlíček -
Better Web Corpora For Corpus Linguistics And NLP
Vít Suchomel -
The modal verb may – its usage and meanings in contemporary British and American English based on corpus analysis
Martin Kräussl