Současný postoj pedagogů k integraci žáků s PAS do běžných základních škol – Adéla ŠVECOVÁ
Adéla ŠVECOVÁ
Bakalářská práce
Současný postoj pedagogů k integraci žáků s PAS do běžných základních škol
Actual attitude of teachers for integration pupils with ASD in primary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současným postojem pedagogů k integraci žáků s PAS do běžných základních škol. V teoretické části se zaměříme na vymezení PAS, pojmu integrace a inkluze a v závěru vymezíme základní vzdělávání žáků s PAS. Praktická část se věnuje kvantitativně orientovanému výzkumu, ve kterém analyzujeme současný postoj pedagogů k integraci žáků s PAS. Data jsou získána pomocí dotazníkové …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on attitude of pedagogues towards integration of pupils with Autism Spectrum Disorder (ASD) into regural primary school. The theoretical part consists of three chapters: demarcation of Autism Spectrum Disorder, integration, legislation of kids and pupils with ASD and last part will deal with education of them.. I will analyze current attitudes of pedagogues towards integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Adéla. Současný postoj pedagogů k integraci žáků s PAS do běžných základních škol. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání.
Milada DŽUDŽOVÁ -
Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách
Dominika MURÁŇOVÁ -
Postoj pedagogů k žákům s epilepsií na základní škole
Veronika Menšíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva