Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino – Bc. Tereza Fleková
Bc. Tereza Fleková
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Project to Increase Customer Satisfaction in the Notino Online Store
Abstract:
V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLEKOVÁ, Tereza. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/za4wca/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fleková, Tereza. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč