Bc. Radek Šafář

Master's thesis

Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele

Key Customer's Motivation for Enforcement of Supplier's Market Strategy
Abstract:
Tématem závěrečné diplomové práce je Motivace klíčových zákazníků ke sledování tržní strategie dodavatele. Teoreticko-metodologická část objasňuje vztahy mezi tržními strategiemi a cenovými hladinami, způsoby stanovení klíčových zákazníků, způsoby jejich motivace, způsob zajištění informací a popisuje současný vztah oboru. Aplikační část definuje tržní strategii konkrétního podniku, určuje jeho klíčové …more
Abstract:
This dissertation focuses on the motivation of key customers that is then reflected in supplier’s market strategy. Both theoretical and methodological parts of the dissertation clarify topics such as relation between market strategies and price levels, selection of key customers and their motivation, ways of communication and description of current relation in the field. The final part implements theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní