Bc. Radek Šafář

Diplomová práce

Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele

Key Customer's Motivation for Enforcement of Supplier's Market Strategy
Anotace:
Tématem závěrečné diplomové práce je Motivace klíčových zákazníků ke sledování tržní strategie dodavatele. Teoreticko-metodologická část objasňuje vztahy mezi tržními strategiemi a cenovými hladinami, způsoby stanovení klíčových zákazníků, způsoby jejich motivace, způsob zajištění informací a popisuje současný vztah oboru. Aplikační část definuje tržní strategii konkrétního podniku, určuje jeho klíčové …více
Abstract:
This dissertation focuses on the motivation of key customers that is then reflected in supplier’s market strategy. Both theoretical and methodological parts of the dissertation clarify topics such as relation between market strategies and price levels, selection of key customers and their motivation, ways of communication and description of current relation in the field. The final part implements theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní