Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele – Bc. Radek Šafář
Bc. Radek Šafář
Diplomová práce
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Key Customer's Motivation for Enforcement of Supplier's Market Strategy
Anotace:
Tématem závěrečné diplomové práce je Motivace klíčových zákazníků ke sledování tržní strategie dodavatele. Teoreticko-metodologická část objasňuje vztahy mezi tržními strategiemi a cenovými hladinami, způsoby stanovení klíčových zákazníků, způsoby jejich motivace, způsob zajištění informací a popisuje současný vztah oboru. Aplikační část definuje tržní strategii konkrétního podniku, určuje jeho klíčové …víceAbstract:
This dissertation focuses on the motivation of key customers that is then reflected in supplier’s market strategy. Both theoretical and methodological parts of the dissertation clarify topics such as relation between market strategies and price levels, selection of key customers and their motivation, ways of communication and description of current relation in the field. The final part implements theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dtv3n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kapitál jako konkurenční výhoda podniku
Jan Skovajsa -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Etické chování jako konkurenční výhoda
Victoria Ruban -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Talent Management jako konkurenční výhoda pro malou a střední společnost
Patrik Mandys -
Etika v podnikání jako konkurenční výhoda
Adéla Křivánková