Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti) – Michaela MAREŠOVÁ
Michaela MAREŠOVÁ
Bachelor's thesis
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti)
Play as a specific tool in kindergarten for children with autism spectrum disorder (social skills)
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na význam hry jako specifické pomůcky v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra s důrazem na rozvoj sociálních dovedností. Cílem práce je pozorovat a následně zkoumat potíže dětí s poruchou autistického spektra při interakci s vrstevníky a pedagogickými pracovníky, a to jak při řízených činnostech, tak i při spontánní hře, která je také velmi důležitá …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the importance of play as a specific tool in nursery school for children with autism spectrum disoster, with an emphasis on developing social skills. The aim work is to observe and sebsequently examine the difficulties of children with autism spectrum disoster when interacting with peers and teaching staff, both in directed activities and in spontaneous play, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠOVÁ, Michaela. \textit{Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti)}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/za9mmc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREŠOVÁ, Michaela. Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti). Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education / Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Srovnání vlivu podmínek vzdělávání v mateřských školách s odlišným vzdělávacím programem na sociální dovednosti dětí.
Alena KLUCHOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Alena Rafajová -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ -
Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole
Renata ŠVAŇHALOVÁ -
Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením
Veronika Brožová -
Sociální dovednosti u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Barbora HROMADOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights