Posouzení efektivity internetové reklamy podle druhu použitého média – Pavel Fantyš
Pavel Fantyš
Diplomová práce
Posouzení efektivity internetové reklamy podle druhu použitého média
Assessment of the effectiveness of online advertising by type of media
Anotace:
Cílem diplomové práce je prozkoumání aktuálně používaných typů, technologií internetové reklamy a principů jejího využití v praxi. V první části práce se nachází všeobecný pohled na internetový marketing, především vlastní webové stránky a standardizaci online reklamy. Další kapitoly pojednávají o jednotlivých typech reklamních formátů a principech jejich marketingového využití, včetně příkladů z praxe …víceAbstract:
The thesis aims to examine currently used types of Internet advertising technologies and principles of its use in practice. The first part is a general view of Internet marketing, especially their own Web sites and online advertising standardization. Other chapters deal with various types of advertising formats and marketing principles of their use, including examples of good practice. The focus of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaMagisterský studijní program:
Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina
Název
Vložil
Vloženo
Práva