Kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren – Simona Čuřínová
Simona Čuřínová
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren
Buyer´s decision process in the printer market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren pro domácnost. Stěžejním momentem první, teoretické části, je popis jednotlivých fází celého procesu. Práce se zaměřuje i na různé pohledy na kupní rozhodovací proces, deskripci faktorů, které mají na průběh rozhodování vliv a také na různé typy procesů. V praktické části jsou nejprve charakterizovány tiskárny, tiskové technologie …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to analyze the buyer's decision process in the printer market for household. The most important of the theoretical part is the description of the whole process. The thesis is also focused on the different views on the buyer's decision process, description of factors, which influence the decision flow and on different types of the process. In the analytic part is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ludvík Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím