Mgr. Miroslava Pavlíková

Bachelor's thesis

Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga

Analysis of the usage of online content during the campaigns of Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití online nástrojů během prezidentské kampaně kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Teoretická část se orientuje na definování politického marketingu, online kampaní a fenoménu nová média. Primární výzkumná otázka zní: „Jaký byl rozdíl mezi využitím jednotlivých online marketingových nástrojů?“ Analytická část si bere za cíl tuto otázku zodpovědět …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the usage of online content during the presidential campaigns of candidates Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg. The theoretical part focuses on the definitions of political marketing, online campaigns and the phenomenon of new media. The primary research question is: "What was the difference between the usage of individual online-marketing tools?" This question is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2013
  • Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Reader: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií