Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga – Mgr. Miroslava Pavlíková
Mgr. Miroslava Pavlíková
Bachelor's thesis
Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga
Analysis of the usage of online content during the campaigns of Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití online nástrojů během prezidentské kampaně kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Teoretická část se orientuje na definování politického marketingu, online kampaní a fenoménu nová média. Primární výzkumná otázka zní: „Jaký byl rozdíl mezi využitím jednotlivých online marketingových nástrojů?“ Analytická část si bere za cíl tuto otázku zodpovědět …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the usage of online content during the presidential campaigns of candidates Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg. The theoretical part focuses on the definitions of political marketing, online campaigns and the phenomenon of new media. The primary research question is: "What was the difference between the usage of individual online-marketing tools?" This question is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g2j32/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍKOVÁ, Miroslava. \textit{Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/zazy55/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan -
Politický marketing
Tereza Svobodová -
Politický marketing prezidentských voleb v USA
Dominika Kmecová