Mgr. Miroslava Pavlíková

Bachelor's thesis

Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga

Analysis of the usage of online content during the campaigns of Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití online nástrojů během prezidentské kampaně kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Teoretická část se orientuje na definování politického marketingu, online kampaní a fenoménu nová média. Primární výzkumná otázka zní: „Jaký byl rozdíl mezi využitím jednotlivých online marketingových nástrojů?“ Analytická část si bere za cíl tuto otázku zodpovědět …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the usage of online content during the presidential campaigns of candidates Miloš Zeman and Karel Schwarzenberg. The theoretical part focuses on the definitions of political marketing, online campaigns and the phenomenon of new media. The primary research question is: "What was the difference between the usage of individual online-marketing tools?" This question is to …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií