Terapie dyslalie u dětí předškolního věku – Bc. Kateřina Ettlerová
Bc. Kateřina Ettlerová
Bachelor's thesis
Terapie dyslalie u dětí předškolního věku
Therapy of dyslalia of pre-school children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou terapie dyslalie u dětí předškolního věku a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o komunikaci, jazykových rovinách, narušené komunikační schopnosti a o samotné dyslalii z hlediska etiologie, klasifikace a terapie. Empirická část analyzuje terapeutické přístupy užívané k rozvoji foneticko-fonologické jazykové roviny, dále pak …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the therapy of dyslalia of pre-school children and is based on qualitative research. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with communication, language levels, speech disorders and mainly with the articulation disorder (its aetiology, classification and therapy). The practical part analyses the therapy approaches used for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rofv4/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Uhrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Lucie Špičáková -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková