Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Kristýna Šteflová
Bc. Kristýna Šteflová
Bachelor's thesis
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Visitors safety in a destination as a tool of marketing communication
Anotácia:
Cílem této práce je posoudit vliv bezpečnosti na chování návštěvníka a navrhnout využití bezpečnosti jako nástroje marketingové komunikace. To vše na základě studia odborných literárních i elektronických zdrojů v českém i anglickém jazyce a dalších podkladů a výsledků analýzy vnímání bezpečnosti návštěvníky vybrané destinace. Práce je členěna do čtyř částí, kdy první kapitola se zabývá porozumění základních …viacAbstract:
The aim of this work is assess the impact of security on visitor behavior and and to suggest the use of security as a tool of marketing communication. All on the basis of study of professional literary and electronic sources in Czech and English and other documents and results of the analysis of safety perception by visitors to the selected destination. Thesis is divided into four parts, where the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sfs4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Wenzel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Security & Safety Management in Regions / Security and Safety Management in Regions
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová