Bc. Andrej Sobota
Master's thesis
Komunikace v podniku
Communication in the company
Abstract:
The thesis deals with communication in the company, in the context of the recruitment process. The aim of this thesis is to analyse the communication within the McDonald's franchise towards the parent company, in relation to the recruitment process. In the theoretical part, key concepts about the recruitment process and management communication are presented. At the beginning of the practical part …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá komunikáciou v podniku v súvislosti s náborovým procesom. Cieľom tejto práce je analyzovať komunikáciu v rámci franchisy McDonald´s voči materskej spoločnosti v súvislosti s náborovým procesom. V teoretickej časti sú predstavené kľúčové poznatky o procese náboru a komunikácii manažmentu. Na začiatku praktickej časti je stručne predstavená spoločnosť, nasleduje interpretácia …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x0djp/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Výberové konanie na obsadenie pracovného miesta
Sylvia Račková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců ve vybrané firmě
Veronika Kobanová -
Nábor a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Adéla Kubíková -
Nábor a výběr zaměstnanců v Lázních Darkov, a.s.
Natálie Kocichová -
Nábor zaměstnanců ve vybrané organizaci
Jitka Zimmermannová -
Nábor nových zaměstnanců veřejné správy Městského úřadu Prahy 12
Martin Rymon -
Mediální kampaň a možnosti jejího využití pro nábor studentů VŠFS
Hoang Ngan Vo