Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi – Martin Jindra
Martin Jindra
Bachelor's thesis
Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi. Práce obsahuje teoretickou i praktickou část, přičemž obě tyto části jsou spolu provázány. Teoretická část práce je členěna na dvě kapitoly, první kapitola se zabývá vyučovacím procesem a jeho základními charakteristikami, v rámci druhé kapitoly je popsán vyučovací proces, jací činitelé na něj působí, jak …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the teaching of a subject supported by digital technologies. The work contains the theoretical and practical part, both of which are interconnected. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters, the first chapter deals with the teaching process and its basic characteristics, the second chapter describes the teaching process, the factors that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2019
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JINDRA, Martin. \textit{Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/zbtpgd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
Interactive Whiteboard in Secondary School Teaching Practice
Petra Hemžalová -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ