Analýzy prostředí vzdělávací instituce či její součásti pro strategické rozhodování – Bc. Adéla Lišková
Bc. Adéla Lišková
Diplomová práce
Analýzy prostředí vzdělávací instituce či její součásti pro strategické rozhodování
Environmental analyzes educational institution or its components for strategic decision making
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu části vzdělávací instituce, přímo na Fakultu ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy managementu, rozhodování a sběru dat. Praktická část začíná popisem vzdělávacích institucí, který přechází do konkrétního představení Univerzity Pardubice a Fakulty ekonomicko-správní. Následně je analýza zaměřena na dotazníkové …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of part of the educational institution in this case to the Faculty of Economics and Administration at University of Pardubice. In the first part the basic concepts of management, decision making and data collection are explained. The practical part describes the educational institutions, and specific performance of University of Pardubice and the Faculty of Economics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Brodský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lišková, Adéla. Analýzy prostředí vzdělávací instituce či její součásti pro strategické rozhodování. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Změna pojetí instituce (např. muzejní činnost) v instituci vzdělávající
Adéla Kudrnáčová -
Změna pojetí instituce (např. muzejní činnost) v instituci vzdělávající
Daniela Jedlinská -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Veronika Tschertnerová -
Analýza webových stránek vybrané vzdělávací instituce
Lukáš Machačka -
Hodnocení jako efektivní nástroj řízení školy či vzdělávací instituce
Věra Keleová -
Cizojazyčná integrace dětí předškolního věku do vzdělávací instituce ve Velké Británii.
Gabriela SKORUNKOVÁ