Bc. Eva Šťastná

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace ve firmě

Analysis of the marketing communication in company
Anotace:
Hlavním cílem každé společnosti je na jedné straně zajištění uspokojení potřeb a přání zákazníků a na druhé straně splnění obchodních cílů společnosti. K tomu, aby byly společnosti na trhu konkurenceschopné, nabízely klientům vhodné produkty a zároveň dosáhly stanovených obchodních cílů má na starosti marketingové oddělení společnosti. Marketing zahrnuje řadu nástrojů, přičemž jedním z nejdůležitějších …více
Abstract:
The main object of any company is, on one hand, to ensure satisfaction of customer needs and wishes, and, on the other hand, to meet the company business objectives. Supporting companies be able to compete in the market, offer clients the right products and at the same time achieve high business targets, is the responsibility of the marketing department. Marketing includes a variety of tools, one of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní