Analýza marketingové komunikace ve firmě – Bc. Eva Šťastná
Bc. Eva Šťastná
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace ve firmě
Analysis of the marketing communication in company
Anotace:
Hlavním cílem každé společnosti je na jedné straně zajištění uspokojení potřeb a přání zákazníků a na druhé straně splnění obchodních cílů společnosti. K tomu, aby byly společnosti na trhu konkurenceschopné, nabízely klientům vhodné produkty a zároveň dosáhly stanovených obchodních cílů má na starosti marketingové oddělení společnosti. Marketing zahrnuje řadu nástrojů, přičemž jedním z nejdůležitějších …víceAbstract:
The main object of any company is, on one hand, to ensure satisfaction of customer needs and wishes, and, on the other hand, to meet the company business objectives. Supporting companies be able to compete in the market, offer clients the right products and at the same time achieve high business targets, is the responsibility of the marketing department. Marketing includes a variety of tools, one of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ywz7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová