Analýza marketingové komunikace firmy na trhu malých rekreačních objektů – Adéla Chudová
Adéla Chudová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy na trhu malých rekreačních objektů
Analysis of the Marketing Communication of the Company in the Small Recreational Market Objects
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy působící na trhu malých rekreačních objektů. Cílem této studie je zhodnotit účinnost marketingové komunikační strategie firmy a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Metodika výzkumu zahrnuje literární rešerši marketingové komunikace, analýzu marketingové komunikační strategie firmy, průzkum cílové skupiny a benchmarking vůči konkurenci …víceAbstract:
This thesis focuses on analyzing the marketing communication of a company operating in the market of small recreational properties. The aim of this study is to evaluate the effectiveness of the company's marketing communication strategy and propose recommendations for improvement. The research methodology includes a literature review of marketing communication, analysis of the company's marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Jana Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDOVÁ, Adéla. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy na trhu malých rekreačních objektů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/zcfczg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová