Projekt komunikační strategie firmy XY – Ing. Anna CHOCHOĽÁKOVÁ
Ing. Anna CHOCHOĽÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt komunikační strategie firmy XY
Project of communication strategy in company XY
Abstract:
The diploma thesis focuses on the actual level of marketing communications within the company XY. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theory defines marketing communications, communication strategy, and current global trends in marketing and clarifies the analyses used in the practical part. The analytical part deals with macro and micro environment of the company and …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá súčasným stavom marketingovej komunikácie vo firme XY. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť charakterizuje marketingovú komunikáciu, komunikačnú stratégiu, súčasné trendy vo svete a objasňuje analýzy použité v praktickej časti. Analytická časť práce sa zaoberá vonkajším a vnútorným prostredím firmy a marketingovou komunikáciou konkurentov. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOCHOĽÁKOVÁ, Anna. Projekt komunikační strategie firmy XY. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza rizika vzniku povodně ve Skalici u České Lípy
Kamil Javůrek