Klára Janečková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu

Marketing strategy proposal dedicated to a company operating in tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá dopady pandemie COVID – 19 na segment cestovního ruchu, detailně pak na cestovní kanceláře. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování marketingové strategie, díky které se vybraný podnik cestovního ruchu výrazně odliší od konkurence v odvětví v době aktuální ekonomické krize. Výstup práce se v rámci návrhové části zaměřuje jak na doporučení v oblasti marketingu pro cestovní …more
Abstract:
Bachelor thesis mainly focuses on impacts of the Covid-19 pandemic onto tourism, especially discusses travel agencies. It proposes a marketing strategy draft which could be used by any travel agency in order to gain a significant advantage over its competitors in this time of ongoing economic crisis. Analyzed outcomes, located in a projecting part of the thesis, emphasis marketing recommendations designated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.