Petra Čiperová
Bachelor's thesis
Komunikační mix společnosti Procter & Gamble
Communication mix of Procter & Gamble
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace …moreAbstract:
The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čiperová, Petra. Komunikační mix společnosti Procter & Gamble. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová