Petra Čiperová

Bachelor's thesis

Komunikační mix společnosti Procter & Gamble

Communication mix of Procter & Gamble
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace …more
Abstract:
The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čiperová, Petra. Komunikační mix společnosti Procter & Gamble. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní