Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center – Tereza VLČKOVÁ
Tereza VLČKOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center
The appraisal of efficiency of a Techmania Science Center's marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLČKOVÁ, Tereza. \textit{Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zdgzl3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLČKOVÁ, Tereza. Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Finanční analýza Techmania Science Center o.p.s.
Šárka Němečková -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Měření výkonnosti neziskové organizace Techmania Science Center, o.p.s.
Sabina RYBOVÁ -
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Lucie RIEDLOVÁ